torsdag 22. september 2011

Linker

Heia!
I dag tenkte jeg og legge ut en liste over div bra nettbutikker. Jeg handler ganske mye på nett fordi jeg bor i Tromsø å det er ikke særlig med hobbybutikker her.....
Så her kommer en del norske nettsider:

Kreativ Hobby - masse fine stempler, lav frakt, en del utvalg, nye tilbud hver uke

Hobbykroken - en hel haug mønterark, bra utvalg stempler, alltid masse salg

Unik Hobby - elsker denne nettbutikken, ,masse mønsterark (ikke dyre), utrolig kule og mange stempler, masse utvalg i pynt og verktøy

Papir-Hobby - masse promarkers, en del blomster og blader til lav pris, masse Tim Holtz produkter

Bikuben - utrolig bra service, masse stempler, en del tilbud

Papirloftet - stort utvalg i Copic Sketch, en del stempler og mønsterark

Kortgleder - masse utvalg av Nellie Snellen produkter, billig frakt, kjapp ekspidisjon

Papirplaneten - masse utvalg i Magnolia stempler, masse promarkers (salg nå, 20kr), masse blomster

Papirpikene - billig mønsterark, en del stempel, ganske fine og billige blonder

Hallerud - jeg har bare forelsket meg i denne butikken, masse utvalg, kjempebillig, masse bånd til super pris, en hel haug mønster ark kjempebillig, bla. masse bazzill ark

Scrap Smart - med slagordet "Hvorfor betale mere?", masse pynt

Scrappiness
- masse oppebarings ting, en del stempel

Håper du finner det du leter etter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar